Stanovalci

miha-hrovat-z-ekipo-pivovarna-mister-in-poslovno-idejo-pivo-mister

MIHA HROVAT z ekipo Pivovarna MISTER in poslovno idejo Pivo MISTER

Miha Hrovat iz Domžal je prepričal ocenjevalno ekipo Štartaj Domžale z odstopanjem od druge tovrstne ponudbe na trgu – pivo MISTER ima namreč vrhunsko oblikovno podobo in unikatno postrežbo. Postreženo je v buteljki na leseni deski iz eksotičnega lesa in se ga pije iz kozarca, ki je namenjen posebej za to priložnost.

Ko je Miha prvič okusil pivo se je zaljubil v njegov okus in vonj, tako da je še isti dan na spletu poiskal informacije, kako izdelati svoje lastno pivo. Najprej je pivo kuhal za lastno uporabo in za prijatelje, kmalu pa se je moral majhnega eksperimenta lotiti resneje, saj je bilo po njegovem pivu vedno več povpraševanja. S svojim pivom je uspel tudi na tekmovanju slovenskih pivovarjev, kjer so ga ocenili kot vrhunskega.

Mesečno proizvede do 500 litrov piva in prav vsega tudi proda. Njegova želja je, povezati slovenske izdelovalce »craft« piva in jih s pivom MISTER popeljati tudi onkraj meja naše Slovenije.

NIKA PENGAL ali Gospodična Medična s poslovno idejo ČUBI

Mlada čebelarka Nika Pengal iz Domžal nas je prepričala s svojo strastjo, zagnanostjo in ljubeznijo do narave in bogastva, ki ga ponuja naša dežela. Navdušila je s svojo družbeno odgovorno vizijo. Zaveda se, da brez čebel ni zdravja in ne življenja. Tako je razvila povsem naraven medeni čigumi ČUBI, ki je prijazen do zob, saj čisti naše zobe in s tem prepričuje karies.

S čebelarstvom se je prvič seznanila pred šestimi leti in od takrat naprej so čebele postale njeno življenje in večino časa preživi z njimi v naravi. Ideja za medeni čigumi ČUBI izhaja iz njene strasti do medu, kot tudi do veselja do otrok. ČUBI je idealen za otroke saj otroci obožujejo okus medu. Sestavljen je iz naravnih sestavin in je primeren tudi za mlajše otroke saj se lahko poje in izloči brez kakršnihkoli stranskih učinkov.

Njena želja je, da bi otroci, v vsaki zobozdravstveni ordinaciji v Sloveniji, na koncu prejeli za nagrado ČUBI in bili tako deležni številnih pozitivnih učinkov, ki jih ima izdelek.

nika-pengal-ali-gospodicna-medicna-s-poslovno-idejo-cubi
slavko-in-klemen-verbovsek-s-poslovno-idejo-oldi

SLAVKO in KLEMEN VERBOVŠEK s poslovno idejo OLDI

Slavko in Klemen sta oče in sin, inovator in večkrat nagrajeni industrijski oblikvalec iz Trzina. Zavedata se, da je v Sloveniji in na svetu na splošno vse večji odstotek starejše populacije. Obenem sta prepričana, da starost in bolezen ne smeta biti izgovor za slabšo kvaliteto življenja, zato razvijata idejo o posebnem vozičku OLDI, ki bo omogočal nepokretnim in gibalno oviranim sprehod po svežem zraku ne glede na vreme.

Njun produkt lahko korenito vpliva na kvaliteto tudi v najtežji dobi posameznikovega življenja, ocenjevalno ekipo sta prepričala z inovativnostjo in družbeno odgovornostjo. Njuna kreativnost ne pozna meja, zato smo prepričani, da bosta razvila še veliko zanimivih izdelkov.

S številnimi idejami za različne izboljšave (Slavko) in izkušnjami s področja razvoja produktov, industrijskega in grafičnega oblikovanja, start up podjetništva, izkušnjami iz tujine, poznanstvi iz poslovnega sveta (Klemen) sta prava kombinacija za različne inovativne projekte, saj drug drugega spodbujata in dopolnjujeta pri razvoju novih idej.

BLAŽ KRIŽNAR s poslovno idejo Blazno LESNO

Blaž Križnar iz Doba je umetnik, lesar, rokodelec, entuziast in še bi lahko naštevali. Je zaljubljenec v Slovenijo in naravna bogastva, ki jih premore naša dežela. Poseben potencial vidi v slovenskem lesu, ki smo ga doslej predvsem izvažali na tuje, namesto, da bi mu vdihnili življenje v Sloveniji.

Prav s tem poslanstvom ustvarja pod blagovno znamko Blazno Lesno blazno resno unikatne lesene izdelke iz slovenskega lesa po meri kupca. Skoraj se zdi, da ni stvari, ki je Blaž ne bi zmogel.

Les ga zanima že od majhnih nog. Zanimalo ga je kako raste, kako diši in kje se najde najkvalitetnejši les. Pri izdelkih se sreča umetnost z uporabnostjo. Izdeluje igrače, še posebej pa je znan po gugalnem konjičku, unikatnem pohištvu in drugih lesenih izdelkih. Izziv mu predstavljajo vrhunski izdelki, ki odgovarjajo na kompleksne želje strank.

Njegova želja je, da bi se nekega dne lahko ukvarjal le s to dejavnostjo, saj je vse bolj prepoznaven in si vse več ljudi želi naročiti njegove izdelke.

blaz-kriznar-s-poslovno-idejo-blazno-lesno